пʼятницю, 11 березня 2016 р.

boring-boring-boring

Кілька порад, як не треба вести аккаунти в соцмережах з приміткою імхо


Ті, хто зараз подумав "моя сторінка – моя власність, чому хтось має вказувати мені, як з нею поводитися?", можуть далі не читати. Якщо ви ведете їх просто так, то справді, яка різниця, що, як і коли ви там пишете. Головне, щоб правилам сайту не суперечило.

Але, за моїми спостереженнями, більшість користувачів все ж переслідують певну мету. І їхня сторінка у соцмережі – це щось типу візитки, це – засіб створення власного образу в очах інших.

Так, у мене є шкідлива звичка судити людей по тому, як вони презентують себе у соцмережах. Мої висновки досить часто розходяться з їхньою метою.

ЧОМУ мені і таким, як я, може бути нудно вас читати?

1. Вам бракує невимушеності.
Агов, чувак, ти взагалі жива людина? Ти усвідомлюєш взагалі, що у твоїй мові можуть бути не лише слова і конструкції з хрестоматії з укрліт? Сленг не до речі теж псує враження. Пиши так, як сказав би друзям, не намагайся виглядати крутим чи розумним, не старайся надто.

2. Безкінечні репости.
Так, ми всі вже зрозуміли, що ти фанатієш за цією групою, весь такий за зож, подорожі це круто і мотиваційні статті – невід'ємна складова твого життя. Але який понт мені читати на твоїй сторінці купу того, що я можу побачити деінде? Якщо про цю спільноту знаєш ти і ще 100 000 юзерів, то, може, і я теж знаю? Корисну інфу можна зберігати не лише на своєму аккаунті. А ще оригінальний контент завжди цікавіший.

3. Его лізе з усіх щілин.
Я такая атата, я такоє ололо. Будь простішим. Здебільшого, приємні події у твоєму житті пов'язані з іншими людьми. Визнай це. Дай їм їхні заслужені бали. Менше пиши про своє особисте. Люди обожнюють таємниці, не розкривай їм одразу все.

4. Мільйон порад у вакуум.
Окей, гуру, ти знаєш, як жити, а всі інші – лохи якісь. І хто, як не ти, врятує світ від цього лайна? Фішка в тому, що так думає кожен. Ніхто нікого не слухає. Ми лише постійно шукаємо конфірмації, що робимо все правильно, шукаємо однодумців, щоб не почуватися самотньо. Висновки про потребу змін у житті ми робимо самі, способи, у які робити ці зміни, вибираємо самі. Не радь, якщо тебе не питають. Не трать час дарма.

5. Фото.
Див. пункт 3. Ми цілком свідомі того, з якою божественною красою маємо змогу спілкуватися. Примусь нас скучати за твоїм прекрасним лицем, а не за часами, коли ми про нього ще не знали. Краще одне якісне фото, ніж гора селфі "ось я, ось знову я, а це я носика поморщив". А то ж недайбо забудемо, як ти виглядаєш.

Насправді все це моє критиканство можна легко пропустити повз вуха. Може у мене був невдалий день, коли я це написала) А може, воно вам допоможе менше дратувати оточуючих)

Мир

Немає коментарів:

Дописати коментар